top of page

寫真的虛榮與價值觀

每年書展都係好多家長掃貨好機會,而每年都總會有某d特別話題係會引起熱烈討論,特別係乜乜物物模寫真集,估唔到今年主角竟然係一位6歲既小妹妹。

坦白講,只得6歲既小朋友,其實知唔知自己做緊乜,我相信影相既時候佢係開心的,而本書出左街引起咁大反應佢又有咩感覺,我覺得佢未必有,簡單一句,稚子無辜,所以大部份人既矛頭都指向佢媽媽同攝影師,口硃筆閥,講到佢地十惡不赦咁,其實作為父母,應該點睇呢件事呢?

首先,人有虛榮心,自古有之,對於咁細既小朋友來講,已經有咁高公眾知名度,處理不當的話,後果可以非常可怕,對慣鏡頭出慣風頭,到佢再大d開始知道自己既價值時,就有可能會諗歪,特別係青春期時有自己思想諗法,父母已經冇辦法管束,因為虛榮心作祟而做出傷害自己既事,絕對係有可能的。

再講小妹妹媽咪既反應。 件事發展到風風火火之時,傳媒登左一份”監護人聲明”,而內容…….感覺就係”我乜都唔知,總之就係出版社衰啦” 似乎家長都係受害者。

作為父母,除左養育兒女,供書教學之外,最重要責任係保護佢地,同時亦教育佢地人生價值觀念,凡事有承擔即為其一。 實情係咪好似聲明裡面咁講,出版前冇睇過全書,只有佢地自己知,不過份聲明既立場就可圈可點,作為孩子既教導者,有膊頭,有承擔,係非常重要既價值觀,對於呢一點,我教仔時係非常重視的。

總括而言,每個父母都希望自己仔女有表現既機會,可以係運動場上,可以係社交場合,可以係鏡頭之前,希望各位家長保持理性,唔好將自己既期望過份投射在仔女身上,比佢地有發揮自己既空間吧。

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
尚無標記。
Follow Us
  • Facebook Basic Square
playgroup報名
bottom of page