top of page

一年一度父親節

下星期日就係父親節了,大家安排左同爸爸慶祝未呢?又或者應該問,有冇任何意圖或企圖打算同你家爸爸慶祝呢?

(首先要利申:鬍鬚叔叔我本人對於各種各樣節慶係冇乜感覺的,甚至乎生日我都覺得冇乜需要慶祝,相對比較重視就只有過農曆新年同清明節。)

點解我問得咁得意?有冇任何意圖或企圖? 好多年前我就已經發覺,每年母親節前我地都會見到電視有好多廣告,食肆零售各式各樣商舖都大鑼大鼓做宣傳推廣,母親真係好偉大,父親節又如何呢? 廣告同宣傳都係有的,不過規模細好多,會特別在意諗點慶祝父親節既人亦一定比母親節少,始乎在一般人心目中,媽媽比爸爸重要。

普遍心態上錫媽咪多過錫爸爸係可以理解的,因為在上一代,媽咪主要係打理屋企家頭細務,照顧仔女日常生活,

屋企既貢獻係仔女眼睇得到的,而爸爸就在外打拼,放工返到屋企亦唔多幫忙做家務,爸爸既付出係仔女睇唔到的,所以一般人心裡面係錫媽咪多d。

而近年來我發覺呢種情況有幾顯著既改變,現代爸爸對屋企日常生活參與度高左好多,特別係照顧仔女,教育安排等等,(我就係一個典型例子),阿仔同學裡面甚至有全職爸爸,呢種關係轉變可能同近年育兒理論裡面多左強調”親子關係”有關,每逢周末幼兒playgroup班就會見到好多爸爸抱小朋友黎上堂,而平日班裡面亦有不少係爸爸帶來的,世界在變,現代爸爸除左賺錢養家,亦多左承擔照顧仔女既責任,爸爸,其實都好偉大

自從10年前我做左爸爸之後,開始理解父母既心態,特別係阿仔3歲前真係要花好多精神時間照顧,更加深深感受” 眠乾睡濕揍大你個衰仔” 係點樣一回事,諗返起細個時做錯事爸爸依依哦哦,阿媽狠狠地教訓 (我屋企係調轉的),其實都係愛既表現。

最後我想講,我相信每一位爸爸媽媽都希望仔女日子過得好,只要大家心裡面有父母,每一日都係父親節,母親節,唔係當日先同佢地飲茶先叫孝順既。

祝天下父親母親每日都快快樂樂!!!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
尚無標記。
Follow Us
  • Facebook Basic Square
playgroup報名
bottom of page